Ghetto workout: Γιατί είναι τόσο διαδεδομένη η γυμναστική στον δρόμο

Η γυμναστική με βάρη ήταν πάντα πρώτη στις προτιμήσεις των ασκούμενων όμως τα τελευταία χρόνια βλέπουμε θεαματική αλλαγή στις συνήθειες των νέων.

Η γυμναστική στον δρόμο έχει καθιερωθεί και είναι αποτελεσματική μέσω της Καλλισθενικής. Η μέθοδος άσκησης με το βάρος του σώματος του ίδιου του ασκούμενου φαίνεται πως φέρνει σημαντική βελτίωση. Μονόζυγα, δίζυγα κτλ κοσμούν πλέον κεντρικές πλατείες σε όλο τον πλανήτη, μέχρι και την Ελλάδα.

Η εξάσκηση με το βάρος του σώματος αυξάνει πραγματικά την δύναμη του ασκούμενου. Ένας άλλος λόγος που προσέλκυσε τους νέους είναι πως μοιάζει άκρως εντυπωσιακή εκγύμναση σε σχέση με τα βάρη μέσα στο γυμναστήριο. Στις αρχές του 2000 η Καλλισθενική άρχισε να εξαπλώνεται και κέρδισε πολλούς Ευρωπαίους οπαδούς.

Μερικές από αυτές τις ασκήσεις είναι τα squat jumps, push ups, έλξεις, κρίκοι, βυθίσεις, σανίδα, burbees. Σε έρευνα που έγινε το 2017 στο Παλέρμο της Ιταλίας, 28 άντρες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η μία έκανε ασκήσεις με το βάρος της και η άλλη τα κλασικά βάρη και τις ασκήσεις ρουτίνας.

Οι διαφορές ήταν θεαματικές μετά από οκτώ εβδομάδες τόσο στην στάση του σώματος όσο και μείωση της λιπώδους μάζας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.