Γιώργος Καραβής: Δεν υπάρχει γυμναστική που τραυματίζει, μόνο κακοί προπονητές και εξοπλισμός

QNT: ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ

Συμμετοχή με καλή επίδοση είχε στο πρόσφατο Open Workout 18.3 o Γιώργος Καραβής που διαγωνίστηκε στους αγώνες crossfit που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία.

Ο 23χρονος βρίσκεται στην δεύτερη θέση των top 10 Ελλήνων στο Europe Central Region και συνεχίζει τις καλές του εμφανίσεις. Το 2017 να θυμίσουμε πως αναδείχτηκε τρίτος και σήμερα φιλοξενείται στο Beastmode.gr μιλώντας τα μελλοντικά του σχέδια στο άθλημα, την άνοδο του crossfit στην Ελλάδα και τους…κακούς προπονητές. Αρχικά μιλάει για τους προσωπικούς του στόχους.

«Στόχος μου μαζί με την ομάδα μου είναι να βελτιώσουμε τις αδυναμίες μου, που παρουσιάστηκαν πριν και κατά τη διάρκεια των Open», αναφέρει αρχικά ενώ για την άνοδο του crossfit αναφέρει.

«Οι προπονητές ενδιαφέρονται και αποκτούν περισσότερες γνώσεις, οι αθλητές δουλεύουν περισσότερο και σκληρότερα οπότε μόνο ανοδική πορεία μπορεί να έχει και ελληνικό crossfit με αυτό το συνδυασμό (ενός καλού προπονητή και ενός αθλητή – εργάτη». 

Τα οφέλη του Crossfit για τον ασκούμενο είναι πολλαπλά. Ο Καραβής έχει περάσει ατελείωτες ώρες προετοιμασίας και αναγνωρίζει το γεγονός. 

«Το Crossfit κατά τη γνώμη μου είναι η πιο ολοκληρωμένη μορφή εκγύμνασης! Το μεγαλύτερο όφελος του ασκούμενο είναι ότι θα γίνει πιο λειτουργικός, που θα τον βοηθήσει και στην καθημερινότητά του».

«Δεν υπάρχει γυμναστική που τραυματίζει, αλλά κακοί προπονητές και εξοπλισμός»

Σε ερώτηση του Beastmode για το αν θεωρεί το Crossfit επικίνδυνο για τραυματισμούς ο Γιώργος Καραβής τονίζει πως εξαρτάται από τον προπονητή και τον εξοπλισμό η πορεία ενός αθλητή.

«Δεν υπάρχει είδος γυμναστικής που να τραυματίζει… Κακοί προπονητές υπάρχουν και κακός εξοπλισμός ! Οπότε προτείνω να ψάξουν να βρουν ένα γυμναστήριο- ΒΟΧ που θα αποτελείται από ασφαλή εξοπλισμό και προπονητές που θα είναι γνώστες του αντικειμένου», ενώ για το καθημερινό του πρόγραμμα θα διαπιστώσετε ότι είναι γεμάτο, δεν λείπει η ξεκούραση, ενώ αποφεύγει τηγανητά, αλκοόλ και αναψυκτικά.

«Δεν υπάρχει στάνταρ αριθμός προπονήσεων που πρέπει να κάνει κάποιος ανά εβδομάδα. Σίγουρα πρέπει να κάνει καθημερινά. Το πιο κλασσικό μοντέλο είναι το 3-1-2-1 (Δευτέρα έως Τετάρτη προπόνηση, Πέμπτη active rest, Παρασκευή και Σάββατο προπόνηση, Κυριακή full rest). Τώρα σε καθημερινή βάση άλλους τους βολεύει να σπάνε την προπόνηση τους σε 2 κομμάτια πρωί-απόγευμα και άλλους να κάνουν μια μεγάλη.

Το παν είναι να είναι τυπικοί και να μην χάνουν προπονήσεις! Στο κομμάτι της διατροφής προσωπικά προσπαθώ να τρώω αρκετά ώστε ο οργανισμός μου να είναι πλήρες. Αποφεύγω μόνο τηγανητά, αλκοόλ και αναψυκτικά».

Τέλος για τους υποστηρικτές του αναφέρει:

«Δεν έχω φανς έχω φιλαράκια, ένα καλό προπονητικό team και την οικογένεια μου που στηρίζουν όλοι μαζί αυτή τη προσπάθεια, το μόνο που θέλω είναι να τους ικανοποιώ με τις επιδόσεις μου». 

3x105kg Power Snatch with pause at receiving position #wodshop #wodshop4u #wodshopathlete #cfsifnos #bebettereveryday #bestsupport❤@katerinatucker

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giorgos Karavis (@giorgos_karavis) στις

#athensthrowdown2016 #elitemen #wod5 #anthraxmachines #anthrax #ufcthessaloniki

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giorgos Karavis (@giorgos_karavis) στις

#ATD#2015#crossfit#wod2

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giorgos Karavis (@giorgos_karavis) στις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.